Suszarka do owoców i nie tylko........




O PRODUKCIE
Suszarka do owoców, ziół, grzybów itp. Składa się z 9 sit. Sita do suszenia, są duże 35 cm. Mozna suszyć owoce, grzyby, kwiaty, jarzyny, Zioła, mięso .....itp.Urządzenie ma regulowaną temperaturę  od 30 -70 stopni C.
Jest dokładna instrukcja użytkowania i wskazówki co w jakiej temperaturze suszyć.
Cena 236 złotych.

MOJA OPINIA
Uważam ,że suszarka jest dobra jest duża ale szybciej susza się np. jabłka niż w poprzedniej. Najważniejsza jednak dla mnie jest regulacja temperatury. Np. owoce dzikiej róży suszymy w 35 C , nie palą się i nie tracą  witamin. Cena wysoka! Jak długo będzie funkcjonować zobaczymy? Ogólnie dla mnie jest inna i jestem zadowolona. Środki sit można wyjmować i np. suszyć cale kwiaty. Jedna uwaga mocno się nagrzewa, uwaga jest gorąca - dzieci nie dotykać! Poprzednia suszarka grzała od spodu, ta grzeje z góry. Wszystko jest plastikowe,  trochę na mój gust słabe. Mam obawy, że długo taki plastik nie wytrzyma, jak na moja ocenę słaby jakościowo. Poprzednia suszarka była jakościowa lepsza i bardziej estetyczna.
Jak na taką cenę,suszarka powinna być wykonana z lepszych komponentów.

OCENA
**********



























Komentarze